iklan

sahabatku

Jumaat, 15 Februari 2013

ANEKA MUFFIN.


                                                               



ASSALAMUALAIKUM

salam jumaat semua...
Dah petang gini baru sempat nak mengupdate kan...
cuti minggu ni marah betui dengan celcom.Nak bw pun tak boleh tenet lembat cam ciput.
Baru ni boleh guna itu pun asyik putus jer...eeegerammmmm
Ok dah buang marah tu..

Aneka muffin ni saya buat untuk balik kampung ahad lepas.fikir punya fikir apa nak buat untuk bawa buah tangan.Saya buat yang senang je cepat siap.
Resepi saya BW kat blog yang glamer lagi cun dan terkenal dengan nama Izah muffin lover.Terima kasih la sesangat.Memang berbaloi dan menjadi kejadiannya.
Tak nak cerita panjang sangat jom kita layan gambar.

muffin pisang

muffin pandan

muffin jagung

muffin coklat





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

iklan