iklan

sahabatku

Isnin, 14 Januari 2013

Tempahan....Kek padang bola.


ASSALAMMUALAIKUM

tempahan semalam....kek padang bola..
aku rasa buat kek ni la paling senang...cuba paipkan saje creamnya jadi rumput.Macam main-main jer.
Ambik kau rumputnya aku buat panjang-panjang hehehe...kalau ada lah padang bola rumput tinggi tu nampaknya tak de orang nak main bola.Mesti yang tempah ni suka main bola kan.Sampai kek pun nak kek padang bola.Lepas makan kek ni mesti POWER tu bertambah kan.Sebab dia makan padang bola.Nasib baik jaring gol dengan orang nye tak boleh makan.Hehehehe..Jangan marah tau gurau je... 
Aduhhhh....aku lupa nama dia siapa...sorry betul-betul tak ingat..jangan marah tau kalau baca n3 ni. 
terima kasih diatas tempahanya...




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

iklan