iklan

sahabatku

Isnin, 28 Januari 2013

MENDERHAKAKAN KEK POP KEPADA DONAT POP..


ASSALAMMUALAIKUM




Bertemu lagi..harap teman2 semua sihat selalu.
3 hari cuti ni apa nak buat untuk anak2 makan.bila BW kat blog kekawan Semua nampak sedap macam nak buat semua apa yang kawan tunjuk selera je.
Projek semalam maka terhasil lah kek pop ini.Tapi aku telah derhakakan resepinya kepada donat..hahaha...nak buat kek rasanya mcm lambat hendak dimakan.Kalau buat donat bulat-bulat letak lidi dan celup coklat tabur segala bagai manik.Selesai sekejap je licin.
Saya buat banyak juga 1kg tepung.Puas mengentil tepung buat bulat-bulat.
Bila dah banyak gini saya bungkus dalam plastik suruh anak panggil kekawan dia naik rumah bagi sorang satu.Bukan main suka le budak-budak.Boleh datang semula nak lagi..hahahaha...
Dah rezeki korang semalam makan je lah sampai puas.



4 ulasan:

  1. Assalamualaikum heee sdp tu sesuai buat mkn b'day utk ank2...buat comel2 gini snng masuk mulut...

    BalasPadam
  2. assalammmmm comelnyer donattttt ...i like...

    BalasPadam
  3. w'salam sheila shafeareen...mmg sesui sngt untk b'day..gerenti x cukup satu..

    BalasPadam
  4. w'salam..eyda..klu eyda like saya beribu-ribu lemon like.hahaha..

    BalasPadam

iklan