iklan

sahabatku

Isnin, 18 Jun 2012

mood mengepau

assalammualaikum....
pagi isnin semua.....baru nak update n3 yang tertunggak.banyak dah menunggu giliran bila nak inteprem...adusss ini dah kes terlebih rajin juga.
minggu lepas aku anak beranak terover mengidam pau.dalam seminggu je 3 kali buat pau.ish...ish...ish...terlebih sudah....

pau kacang merah.inti dia aku sumbat penuh.gebu gitu masuk mulut.ececece....(perasan la pulak).tapi memang betul gebuuuuu x caya cer tenung dalam2..hahahaha...


yang ini pau ayam kentang..la siapa suruh tenung pau tu sampai kecut kan dah tak berapa nak cun.kegebuan nya masih terselah lagi tau.aku buat pun cukup-cukup je untuk 6 orang punya makan.3 biji sorang dah lah cenonet besar penumbuk anak ku yang sulung. sekali hadap licin no tambah-tambah.siapa yang x cukup tu dia mengecek lah adiknya yang menguyah dengan ayunya.orang dah habis 3 biji dia baru sebiji.cian adik kan tak apa perut adik pun kecik jer....ok pau pun dah habis jadi cerita pun habis....

2 ulasan:

  1. Assalamualaikum, pagi2 dh tgk pau yg gebu nii, menggoda sungguh ;)

    BalasPadam
  2. waalaikumsalam...kan dah tergoda...cer buat minum petang pun best juga tau kena dengan kopi panas..

    BalasPadam

iklan