iklan

sahabatku

Rabu, 20 Jun 2012

jom layan aiskrim malaysia....


assalamualaikum...
selamat tengahari...waktu tengahari begini lepas makan lepak-lepak sambil nonton tv..sungguh best sekali.kat luar cuaca panas terik.asyik nak minum yang sejuk-sejuk je kan.

sesekali kita pekena aiskirm malaysia fuhhhhh....lega...teringat zaman kita kecil dulukan selalu beli kat umah jiran.minta mak duit nak beli aiskrim malaysia 10 sen.dululah... sekarang dah rega 20sen.. his..his...nanti zaman anak-anak kita pula dah rega 30 sen agaknya.


siapa nak beli kita jual seposen je..best ni cepat rugi kalau x beli tengah offer ni.macam-macam ada milo..asam masin..jambu merah..jagung..pelam..dan durian belanda..selagi ada jus buah kat umah saya buat semua dapat rasa.

saya buat banyak juga penuh juga peti dengan aiskrim...sekali mr hubby buka tergezut dia macam nak buat jualan..hahahaha...boleh cakap siapa nak makan banyak gini..tapi saya tengok dia yang paling banyak makan mengalahkan anak-anak.dah malam nak tidur pun dia sempat makan lagi..huhuhu..alasannya lama x makan lagipun x boleh tidur panas...kena sejukkan badan dulu.....saya pun ikut lah layan sekali....








Tiada ulasan:

Catat Ulasan

iklan