iklan

sahabatku

Isnin, 16 Januari 2012

happy birthday my son and gedik bff.....





assalamualaikum...
apa khabar semua....?
maaflah sebab saya jarang keluarkan n3...
maklumlah musim persekolahan sudah bermula jadi faham-faham je yer...

semalam sambut birthday 2 anak lelaki saya aiman nazhan yang ke 8 tahun dan aqil nazran 5 tahun.saya buatkan kek angry bird untuk mreka berdua.memang suka benar dia.walaupun senget benget saya lukis angry bird.
biasanya jika saya sekeluarga sambut hari jadi makan bersama keluarga sahaja....
tapi....kenakalan anak-anak boleh buat kita tarik nafas panjang dengan perangainya....ibunya pun apalagi...... berdezupppp pergi kedai belikan apa yang patut untuk tetamu kecil.ini semua kerana mereka manis mulut jemput rakannya yang sememangnya bff.....hahahaha....
anak lelaki saya bff perempuan semua arhhhhhh sudah..........x kisahlah asalkan mereka selesa berkawan...
ialah dah nama bff semua dia cerita kat mereka.cuma jamuan ringkas jer yang dapat saya sediakan untuk mereka..
bagaimanapun mereka semua gembira semalam....aku pun tumpang gumbira lah sekali...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

iklan