iklan

sahabatku

Isnin, 16 Januari 2012

happy birthday my son and gedik bff.....





assalamualaikum...
apa khabar semua....?
maaflah sebab saya jarang keluarkan n3...
maklumlah musim persekolahan sudah bermula jadi faham-faham je yer...

semalam sambut birthday 2 anak lelaki saya aiman nazhan yang ke 8 tahun dan aqil nazran 5 tahun.saya buatkan kek angry bird untuk mreka berdua.memang suka benar dia.walaupun senget benget saya lukis angry bird.
biasanya jika saya sekeluarga sambut hari jadi makan bersama keluarga sahaja....
tapi....kenakalan anak-anak boleh buat kita tarik nafas panjang dengan perangainya....ibunya pun apalagi...... berdezupppp pergi kedai belikan apa yang patut untuk tetamu kecil.ini semua kerana mereka manis mulut jemput rakannya yang sememangnya bff.....hahahaha....
anak lelaki saya bff perempuan semua arhhhhhh sudah..........x kisahlah asalkan mereka selesa berkawan...
ialah dah nama bff semua dia cerita kat mereka.cuma jamuan ringkas jer yang dapat saya sediakan untuk mereka..
bagaimanapun mereka semua gembira semalam....aku pun tumpang gumbira lah sekali...

Isnin, 2 Januari 2012

pulut kuning....pembuka tirai tahun baru..

                                             assalamualaikum...
tempahan semalam....pulut kuning untuk menyambut tahun baru ini di tempah khas oleh jiran sebelah rumah.untuk suaminya yang menyambut ulang tahun kelahirannya semalam...berserta dengan rendang ayam.
ini kali kedua aku ambil tempahan pulut kuning.yang sebelum ini lupa nak snap gambar.


                                 yang ini bertemakan ombak rindu


                                   dan yang ini pula buronan cinta.

hehehe...ape-ape jer beri tema.kan senang kalau sebut itik gembo-gembo jer.
dan terima kasih pada jiranku liza...harapnya sukelah ye...

Ahad, 1 Januari 2012

SELAMAT TAHUN BARU


                                           ASSALAMUALAIKUM....

SELAMAT TAHUN BARU.....KEPADA SEMUA FOLLOWER DAN RAKAN-RAKAN....SEMOGA ANDA SEMUA LEBIH BERSINAR DAN CERIA DITAHUN INI....DAN BERSYUKUR KERANA KITA MASIH BERNAFAS DI SAAT INI....DENGAN SEGALA RAHMAT DAN KASIH SAYANGNYA.........

                                         SELAMAT TAHUN BARU

iklan