iklan

sahabatku

Sabtu, 17 Disember 2011

tempahan sepanjang minggu......

                                        ASSALAMUALAIKUM
selamat berhujung minggu..pasti seronok kan minggu begini lepak-lepak bersama keluarga tersayang...sambil menonton tv selepas makan tengahari...masa tengok tv mesti mata pun dah kuyu mengantuk maklumlah perut dah kenyang...apalagi zzzzzzzzzz yang pendek jer....hehehehe.....

tapi apakan daya ku aku tak dapat berjimba-jimba....sedihkan....sudah 2 minggu aku uruskan kerja aku yang terover pula masa cuti sekolah.....alhamdulillah rezeki datang jangan ditolak....jom kita layan gambar apa yang saya terover busy.......


                                                  biskut dara manis
                                             
                                           biskut aiskrim
                                         

                                          puding sirap laici selasih

                                           puding bunga cinta

                                          apam pisang

                               bakar pandan dan kek gula hangus

sekianlah kisah saya yang memang busy sebab hari-hari dapurlah tempat ku serahkan jiwa dan raga ku.......cewah.........

2 ulasan:

  1. wah.., dashatlah bnyk sudah tempahannya, alhamdulillah.. slmt maju jaya..!

    BalasPadam
  2. terima kasih kak sudi singgah....
    dan selamat maju jaya juga....my sifu...

    BalasPadam

iklan