iklan

sahabatku

Khamis, 22 Disember 2011

pandan layer cake...

assalamualaikum......

kek yang dah lama teringin nak merasa.....baru semalam ada masa lapang....macam biasa kalau bab cari resepi mesti kat MYR.....selongkar stok kat dapur semua bahan ada....x boleh tunggu lama terus mengodeh....sebenarnya bukan saya je yang teringin.....hubby pun teringin juga.....


masa jalan-jalan kat tesco ada nampaklah kek ni....cukup mengoda perasaan ku....tapi yang buat aku terpukau dan terkedu....harganya rm70.00 sebuku......sebiji....sebesar pun sama....
dan dengan niat yang berkobar-kobar siaplah kek yang saya idamkan.....cukup puas bila dapat buat sendiri...dengan rasanya yang memang terangkat....lazatnya....patutlah mahal... selazat ini rasanya cukup puas hati....lagi enak jika dimakan sejuk.....dah rasa makan kek aiskrim je...dan pada kekawan yang masih belum mencuba buat silakan lah buat yer....saya nak letak resepi panjanglah sangat....mood slow hari ini....selongkar jer lah kat MYR....selamat mencuba....

2 ulasan:

  1. t.kasih doakan kak.. semoga kita berjumpa lagi thn depan.. dapo cendana kasih ni selalu kak bertandang tapi huhuu jrg komen.... maaf yaa...

    BalasPadam
  2. akak sudi singgah pun saya bersyukur...
    jumpa lagi...happy..happy selalu...

    BalasPadam

iklan