iklan

sahabatku

Jumaat, 25 November 2011

susuk......oh.......susuk......


ASSALAMUALAIKUM....
terkezut benar semalam saya........bila tengok tarikh dah tamat tempoh pengunaan.......memang benar-benar terlupa sesangat pasal benda ni......jadi gelabah dibuatnya....saya apalagi dengan gabra dan takutnya terus buat temujanji dengan doktor.......malam itu juga saya pergi bukanya.....
bila sampai kat klinik jer......aduhhhh........bermacam-macam perasaan ada....takut.....sakit....hahahaha.....penakut juga saya ni kan........

tapi masa yang bestnya kan....bila doktor bius 2 tempat.....bila cucuk sikit masih ada sakit lagi......tambah lagi 1 bius.....sakit lagi.........kali  ke 4 dibius dah ok tak rasa apa.......punyalah tajam pisau dia.....dengan selambe jer dia toreh....nak keluarkan susuk tu......dia koreklah sikit........nak kasih susuk tu keluar......senang je dia cabut tarik je dah keluar........tapi punyalah penakut.....sampai keluarlah sikit air mata........kah...kah...kah....


pagi ini bila saya buka balutan....masih adalah darah keluar lagi....lebam dah keluar tunjukkan tanda tempat di bius.....rasanya banyak lagi tempat lebam....sebab doktor bius banyak tempat.....sekeliling jugalah.......nak hilang tanda lebam lama juga.........sebab masa pasang susuk dulu......lebamnya pun banyak......dalam 2 minggu juga.....baru hilang.....

lepas ni kasi rehat sebulan 2.......baru pasang lagi susuk.....3 tahun lagi......tapi sekarang harganya dah naik sikit......kalau dulu pasang.......RM400.00.......sekarang dah ......RM530.00......aduhai mahal bebenar......nak selamatkan terpaksalah..........berkorban.........raya korban dah lepas.........ini berkorban tahun baru lah pula........esok dah akhir tahun.........kita sambut 1 MUHARAM.......dengan kesyukuran.......dan azam baru......semoga tahun ini akan lebih diberkati........dan lebih kuat dan sempurna iman.......
..........ALHAMDULILLAH.........AMIN..........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

iklan