iklan

sahabatku

Rabu, 23 November 2011

selamat hari jadi....aina nazeeha....

ASSALAMUALAIKUM...

hai bertemu lagi....lama sungguh x bersiaran....
saya x keluarkan n3 bukan nya malas nak update..
cuma berukband ni buat hal lagi....
sakit jiwa dan raga aku dibuatnya....
sekarang dah ok dah.....lega....

                                    selamat hari jadi.....aina nazeeha
22.11.2011.... 6 tahun dah umurnya....sekejap je....sekarang dah boleh harap dah bantu saya dirumah mengemas.tengoklah posing dia macam tu nak gayakan rambutnya yang dah panjang.angan-angan nak simpan rambut sampai pinggang.
aduhai anak dara aku....

kita jamu mata juadah yang aku buat semalam....

                  kek yang aku hias bagai....pink warna kesukaannya....

                                                  loli pop

                                                 coklat daun

                                              maltesers square


semuanya coklat...dah dia suka coklat aku buat banyak-banyak kasi puas sama dia.hehehe....
dan ibu sentiasa doakan kakak menjadi insan yang baik ahlaknya dan solehah....
semoga dipanjangkan umur sihat sepanjang hayat dan dimurahkan rezeki.....
                                              AMIN

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

iklan