iklan

sahabatku

Isnin, 17 Oktober 2011

tempahan brownies...

ASSALAMUALAIKUM...

hari ini n3 tempahan brownies untuk kak siti.dia menempah 2 buku brownies.
bahagian toppingnya badam dan coklat rice.thank kak siti kerana tempahannya. 

aduss aku tengok pun cair macam nak makan je....nasib baik anak-anak tak nampak yang aku buat brownies  .rasanya tak sampai pada yang empunya kalau dia nampak.mereka berempat pergi sekolah abangnya ada karnival dan sukan tahunan.aku tak pergilah ayahnya yang bawa.
 apalagi aku kat umah sorang aman dan damai jer....ngeh...ngeh...kalau tak riuh rendah mengalahkan taska.

                                                                                             

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

iklan