iklan

sahabatku

Ahad, 9 Oktober 2011

cup cake rose...


ASSALAMUALAIKUM...

cup cake bunga ros ini untuk kakak yang buat open house masa raya tempoh hari...hahaha boleh terlupa nak  keluarkan n3 jangan marah ye.
agak mencabar juga buat bunga ros ini puas juga tengok you tube. maklumlah first time buat bunga ros guna buttercream.dan akhirnya berjaya juga aku buatkan untuk akak aku yang sorangni.
macam-macam bentuk bunganya ada kuncup ada kembang.my laling kata masa aku buat bunga ni muka aku pun ikut gaya bunga kembang kuncup.ngeh...ngeh..ngeh...
  apapun laling kata aku senyum kembang je macam bunga ros.
apa yang penting my sister puas hati dengan hasil air tangan aku.banyak juga buat dalam 100 biji juga.
tapi kan bila dah siap semua cantik macam gini (perasanke) sayang pula nak makan.asyik tengok je.anak nak makan pun jadi kedekut pula...hahahaha...boleh gitu...
bebudak kat rumah ni boleh panggil kekawan dia datang rumah semata-mata nak tunjuk kat kawan-kawan dia yang ibunya buat kuih cantik hahaha lagi parah dibuatnya.
dah nampak cam gini semua mintak sorang 1.adalah dalam 6 orang yang dapat rasa termasuk anak aku je 4 orang huhuhu....
kesian kat akak aku terkurang skit aku bagi kat dia.tak apalah kak rezeki bebudak.mungkin lepas ni rezeki aku pula manalah tahukan rezeki DIA yang beri.


2 ulasan:

  1. 1st time buat bunga rose ni...WoW! cantiknya...:D

    BalasPadam
  2. itu semua kerana kakak yg nak sangat bunga ros.sampai berjam2 mengoggle naik juling mata tau.hehehe...thank puji cantik..

    BalasPadam

iklan