iklan

sahabatku

Jumaat, 21 Oktober 2011

aku stressss.... atau ilusi optik....

ASSALAMUALAIKUM...

salam jumaat semua...
n3 hari ini x ada menu istimewa...

benarkah aku juga dalam ilusi optik ha.ha.ha.....
aku nampak pusing dot-dot tu...aku STRESSSSSSSSSS....
oh TIDAKKKKKKKK........

sebenarnya dot kuning ini tidak bergerak langsung.....tapi kalau anda tengok ianya bergerak.....kemungkinan anda dalam stres berada dalam keadaan tekanan.......so berehatlah......=)

actually ini hanya ilusi optik.ianya begantung kepada otak kita yang tafsirkan apa yang kita lihat ada yang nampak dot kuning ini berpusing.dan ada yang nampak ianya statik.

adakah ini benar,,,,,?
anda sama macam aku ker.....?

5 ulasan:

  1. salam singgah

    mula2 tengok macam ia bergerak rupanya tidak...rasanya ilusi kot, nampaknya saya stress sekarang he..he..

    dah follow jom follow back
    qhaifanurin.blogspot.com

    BalasPadam
  2. Assalam issnita..masa akk tgk betul2 tak gerak, bila akk kebawah n baca n3 tu..nampak ia berpusing ..huhuh kira stress gak ni

    BalasPadam
  3. wa'salam...
    qhaifa nur...thank sudi follow nanti saya follow ye...

    embunrosaliza...kira akak sama lah dengan saya stres jadi apa lagi jom kita tidurrrr

    BalasPadam
  4. Salam Issnita,
    Nasib baik akak tengok tak bergerak, klu tak stress sekapai ngan issnita la jadinya......

    BalasPadam
  5. wa'salam ..
    hahaha....sekapal ye...
    baguslah akak apa rahsianya...
    bagi tip sikit nak hilangkan stress..

    BalasPadam

iklan