iklan

sahabatku

Jumaat, 10 Jun 2011

pajeri nenas.....

ASSALAMMUALAIKUM...
dan salam dihari jumaat yang mulia semoga diberkati

untuk menu hari ini pajeri nenas.best sangat bukan selalu buat lauk begini kadang-kadang sahaja.termasuk dalam menu febretlah juga.guna nenas madu baru rasa manis buahnya.pedas lemak kerisiknya memang kenalah kalau makan dengan nasi panas ditambah pula dengan ikan kering sepat.
WAUUUUUU MEMANG TERANGKAT.

sekali kena lauk begini lupa sekejap pasal nak diet.betambah-tanbah sampai licin pinggan hehehehe...lagi sedap kalau jika emak kita yang buat lagi power.....alamak tetiba jer ingat kat emak ni kalau pasal makan aduhai omak........




3 ulasan:

  1. Assalam issnita...akk suka pajeri nenas mcm ni..mmg kena mkn ngan ikan masin atau ikn goreng..lapar lak rasa

    BalasPadam
  2. lama dah tak makan pajeri nanas...sebab anak2 tak suka...huhu..kalau nk makan...akak balik kg..ngengada kat mak suh buat...hahaha

    BalasPadam
  3. kak rosaliza....
    terima kasih singgah sini...
    memang sedap jika kena dengan selera kita.

    mak qis....
    hehehe sesekali kita tolak sekejap selera anak2 kita layan selera kita pula...saya pun begitu juga selalu ngendeng kat mak buatkan....

    BalasPadam

iklan