iklan

sahabatku

Ahad, 15 Mei 2011

puding sagu pelangi....

ASSALAMMUALAIKUM......
selamat berhujung minggu......
lama betul tak keluarkan n3 seminggu juga rasanya.....
baru hari ini ada kesempatan masa bolehlah santai dengan pc......
pagi lagi saya dah mengodeh puding sagu...........
sekarangni kan musim sagu jejalan kat blog kekawan semua sagu.....
jadi terciptalah untuk santapan hujung minggu bersama keluarga......
sedap di makan sejuk kena pula dengan cuaca panas pula tu. kekenyalan sagu begitu asyik sekali.lapisannya tak begitu sama buat pun main curah je agak-agak je.asalkan ada pelangi di siang hari panas terik lagi hehehe.

2 ulasan:

  1. salam wahh sdp ni puding sagu suka mkn sejuk2...buat deseert utk tetapu pun sesuai sagat ni

    BalasPadam
  2. best cubalah wat mesti tetamu datang dan datang lagi....

    BalasPadam

iklan