iklan

sahabatku

Sabtu, 2 April 2011

kek gulung patah kasih.....

assalammualaikum........
huhuhu....patah kasihku......
inilah kejadian kekku yang patah kasih......
pertama kali ku buat tak menjadi gulunganya tapi tak apa aku akan mencuba lagi.........
saya guna  filling blueberry sapuan jem.membuatnya pun senang tak rumit dan masa yang diambil pun tak lama sekejap sahaja...
bab corak agak comot sikit sebab masa saya nak berhias bagai datang pula anak nak buat juga kononnya nak tolong juga.....
bila dah siap mereka tanya kek ni apa nama?warnanya macam ni ke?
hahaha.....dengan senangnya saya jawab kek pilih kasih.boleh gitu sesuka je beri nama.apapun memang sedap terima kasih pada yang empunya resepi.bab resepinya nanti saya masukan untuk kejadian yang menjadi tunggu.....
dan salam sayang dari saya assalammualaikum........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

iklan