iklan

sahabatku

Khamis, 24 Mac 2011

kari dalcha dan roti sosej.

 assalammualaikum......
mari kita perkena roti bersosej dan dalcha.lauk buat makan tengahari dan tambah roti sosej buat minum petang hehehe.....
senang kerjakan tak payah dok pikir nak buat apa minum petangkan.lagipun saya hari ini macam malas nak duduk dapur lama-lama fening-fening.sesekali kena sedap juga lagi kalau cicah dengan roti jala lagi bestkan.nak menjala tu yang payah sikit belum sampai seru dan kemalasan tengah melanda.
biasalah surirumah kekadang kekeringan idea nak masak apa.
sampai nak tidur pun masih fikir lagi nak masak apa esok dari pagi sampai ke minum petang.
jalan-jalan ke blog kekawan dapatlah idea sikit.tapi kena minta izin dulu barulah menjadi dan dapat keberkatan.terima kasih saya ucapkan pada semua sebab sudi berkongsi resepi dan ilmu yang tiada sempadan semoga anda semua sihat sejahtera.AMIN......                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     

                                                                                                                                                                                  



                                                                                                                                                                                                




5 ulasan:

  1. Bila kat paler ni dah ada menu apa nak masak, laju je ke dapurkan..best tu mkn roti sosej buat minum ptg2 gini

    BalasPadam
  2. kak rosaliza...lagi laju kalau buka peti karun macam-macam ada hehehe....

    BalasPadam
  3. Sedapnya dalca ni... ada kankung grg belacan lagi sedapkannn... hehe!!

    Salam kenal dr sy di RKTS :)

    BalasPadam
  4. ct noarizah...jangan disebut kankung aku takut....

    nur.....sedap buatlah kaki ayam kasi lebih

    BalasPadam

iklan