iklan

sahabatku

Ahad, 20 Mac 2011

agar-agar santan

                                 
assalamualaikum....
salam berhujung minggu
nyamannya hari ini cuaca pun sejuk sebab hujan kena lagi dengan agar-agar santan bertambah segar aku rasa.esok anak-anak dah mula bersekolah dan mulalah tugas yg padat seharian.segala persiapan semua aku dah bereskan dari menggosok untuk seminggu hingga periksa buku sekolah uhhhh lega........

tetiba je aku terasa nak makan agar-agar santan apalagi aku teruslah mengodeh.aku tak guna pewarna cuma guna air daun pandan yang diperah barulah rasa keasliannya.kalau setakat agar-agar santan semua tahu buatkan jadi tak payahlah aku masukkan resepinya.akupun buat main tuangje asalkan jadi dan rasa pandan hehehe....

2 ulasan:

  1. sedap agar2 pandan santan ni..

    BalasPadam
  2. kak rosaliza....emm memang sedap buatlah nanti saya datang makan ye.

    BalasPadam

iklan